Praca w MASCORT
Osoby zainteresowane pracą w MASCORT prosimy o przysłanie CV na adres e-mail: praca@mascort.pl
Prosimy o umieszczenie na CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji prowadzonego przez firmę P.P.H.U. MASCORT Krzysztof Marek oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji (RODO)”.
MASCORT OPAKOWANIA to firma z 30 letnim doświadczeniem oferująca najwyższej jakości opakowania, taśmy, folię stretch, opakowania jednorazowe, chemię gospodarczą oraz artykuły papiernicze i higieniczne w hurtowniach w Bochni i Brzesku. Zaopatrujemy kompleksowo firmy, restauracje, zakłady produkcyjne i usługowe itp.
Obecnie poszukujemy:
Przedstawiciel Handlowy (z doświadczeniem)
Szukamy do zespołu kolejnego Przedstawiciela Handlowego z doświadczeniem w sprzedaży w branży opakowaniowej, higienicznej, chemicznej lub chemii gospodarczej. Nasza firma to miejsce, gdzie liczy się każdy pracownik – tu możesz liczyć na indywidualne podejście do Twoich potrzeb: wynagrodzenie zależy od Twojego doświadczenia i umiejętności. Gwarantujemy miłą atmosferę, możliwości rozwoju i narzędzia do pracy.
Twój zakres obowiązków:
- Rozwój sprzedaży produktów na wyznaczonym terenie (przede wszystkim teren województwa małopolskiego).
- Aktywne pozyskiwanie partnerów handlowych: hurtownie, producenci, sklepy.
- Przygotowywanie ofert dla klientów.
- Opieka oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami.
- Systematyczna analiza rynku i działań konkurencji.
- Raportowanie wyników pracy.
Nasze wymagania:
- Minimum trzy lata doświadczenia na stanowisku sprzedażowym w branży opakowaniowej, higienicznej lub chemii gospodarczej.
- Zbudowane relacje z klientami.
- Znajomość technik sprzedaży, negocjacji oraz umiejętność prezentacji.
- Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenie.
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
Oczekiwania interpersonalne:
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów.
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania relacji.
- Samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu.
- Zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
Oferujemy:
- Praca w polskiej rodzinnej firmie z indywidualnym podejściem do każdego pracownika.
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności ( wynagrodzenie zasadnicze + premia sprzedażowa).
- Niezbędne narzędzia pracy : samochód służbowy, telefon, laptop lub tablet.
- Pracę w zespole skoncentrowanym na sukces.
- Ubezpieczenie na życie – polisa grupowa.
Specjalista ds. Zaopatrzenia (z doświadczeniem)
Obecnie szukamy Specjalisty ds. Zaopatrzenia z doświadczeniem w branży opakowań. Nasza firma to miejsce, gdzie liczy się każdy pracownik – tu możesz liczyć na indywidualne podejście do Twoich potrzeb: wynagrodzenie zależy od Twojego doświadczenia i umiejętności. Gwarantujemy miłą atmosferę, możliwości rozwoju i narzędzia do pracy.
Twój zakres obowiązków:
- Planowanie i negocjowanie warunków (cenowych, jakościowych, terminowych i logistycznych) oraz składanie zamówień do producentów i dostawców.
- Poszukiwanie nowych dostawców.
- Utrzymywanie i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami.
- Zapewnienie optymalnego poziomu zapasów zgodnie z rotacja towarów.
- Tworzenie raportów i analiz zakupowych.
Nasze wymagania:
- Minimum trzy lata doświadczenia na stanowisku Specjalisty ds. Zaopatrzenia w branży opakowaniowej, higienicznej lub chemii gospodarczej.
- umiejętność wyznaczenie priorytetów co do zamawianych produktów zgodnie z rotacją produktów.
- Umiejętności negocjacyjne.
- Komunikatywność w budowaniu nowych relacji biznesowych.
- Rozwinięte zdolnościami analityczne i organizacyjne.
- Znajomość pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Praca w polskiej rodzinnej firmie z indywidualnym podejściem do każdego pracownika.
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności ( wynagrodzenie zasadnicze + premia sprzedażowa).
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop lub tablet.
- Pracę w zespole skoncentrowanym na sukces.
- Ubezpieczenie na życie – polisa grupowa.
Jak wygląda rekrutacja u nas?
Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami telefonicznie, a po pozytywnej wstępnej weryfikacji zapraszamy do nas na rozmowę do naszego biura w Bochni.
Aplikuj już dziś! Czekamy na Ciebie!
Sprzedawca (z doświadczeniem)
Hurtownia opakowań MASCORT o ugruntowanej pozycji na rynku sprzedaży opakowań do swojego zespołu zatrudni sprzedawcę z doświadczeniem w obsłudze klienta. Nasza firma to miejsce, gdzie liczy się każdy pracownik – tu możesz liczyć na indywidualne podejście do Twoich potrzeb: wynagrodzenie zależy od Twojego doświadczenia i umiejętności. Gwarantujemy miłą atmosferę, możliwości rozwoju i narzędzia do pracy.
Twój zakres obowiązków:
- Profesjonalna obsługa Klienta przy kasie fiskalnej i komputerze na sali sprzedaży.
- Dbanie o właściwy sposób ekspozycji towarów.
- Przyjmowanie dostaw i wykładanie towaru.
- Przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych.
- Zapewnienie standardów czystości i jakości w sklepie oraz w jego obrębie.
- Dbanie o dobre relacje z kontrahentami.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie min. średnie ( handlowe – mile widziane)
- Doświadczenie w sprzedaży min. 3 lata
- Wysoki poziom kultury osobistej, entuzjazm, zaangażowanie
- Orientacja na klienta i umiejętności budowania relacji.
- Samodzielność, inicjatywa i aktywność w działaniu.
- Zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
Oferujemy:
- Praca w polskiej rodzinnej firmie z indywidualnym podejściem do każdego pracownika.
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności ( wynagrodzenie zasadnicze + premia sprzedażowa).
- Pracę w zespole skoncentrowanym na sukces.
- Ubezpieczenie na życie – polisa grupowa.
Jak wygląda rekrutacja u nas?
Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami telefonicznie, a po pozytywnej wstępnej weryfikacji zapraszamy do nas na rozmowę do naszego biura w Bochni.
Aplikuj już dziś! Czekamy na Ciebie!
Asystent/ka ds. administracji
Hurtownia opakowań MASCORT o ugruntowanej pozycji na rynku sprzedaży opakowań do swojego zespołu zatrudni Asystentkę ds. administracji z doświadczeniem w administracji/pracach biurowych. Nasza firma to miejsce, gdzie liczy się każdy pracownik – tu możesz liczyć na indywidualne podejście do Twoich potrzeb: wynagrodzenie zależy od Twojego doświadczenia i umiejętności. Gwarantujemy miłą atmosferę, możliwości rozwoju i narzędzia do pracy.
Twój zakres obowiązków:
- Organizację i nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji w tym dystrybucję i ewidencjonowanie poczty
- Opracowanie i aktualizacja procedur firmowych
- Aktualizacji dokumentów firmowych
- Przygotowanie pism dla kadry kierowniczej
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i dokumentów w zespole
- Prowadzenie archiwizacji dokumentów, dbając o ich odpowiednią organizację i dostępność
- Uzupełnianie baz danych
- Prowadzenie kalendarza terminów i spotkań
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych pracowników firmy
- Dbanie o profesjonalny wygląd biura
Dołącz do nas jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracach biurowych/ administracyjnych Min. 1 rok doświadczenia
- Jesteś studentem/studentką studiów zaocznych
- Stawiasz na jakość wykonywanej pracy
- Masz bardzo dobrą znajomość środowiska MS Office
- Efektywnie organizujesz swój czas pracy, umiejętnie planujesz i ustalasz priorytety
- Lubisz pracę administracyjną i częstą współpracę z innymi pracownikami
- Posiadasz zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
- Czynne prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- Praca w polskiej rodzinnej firmie z indywidualnym podejściem do każdego pracownika.
- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
- Zatrudnienie na umowę zlecenie/B2B w wymiarze ¾ etatu
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę w zespole skoncentrowanym na sukces
Ubezpieczenie na życie – polisa grupowa.
Aplikuj już dziś! Czekamy na Ciebie!
INFORMACJA PRZEDSIĘBIORCY
P.P.H.U. MASCORT Krzysztof Marek
ul. Karolina 5, 32-700 Bochnia,
NIP: 6831000997, REGON: 350721062
dotycząca obowiązku informacyjnego w procesie rekrutacji.
Realizująca wymogi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej jako: „RODO”)
- Administratorem danych osobowych jest P.P.H.U. MASCORT Krzysztof Marek 32-700 Bochnia, ul. Karolina 5,
NIP: 6831000997, REGON: 350721062 (zwany dalej Administratorem). - Dane kontaktowe Administratora: adres e-mail rodo@mascort.pl tel. 14 611 15 40
- Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 222 1 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- zwane dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
- Dane osobowe będą również przetwarzane w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji, lecz tylko i wyłącznie za uprzednią zgodą osoby, której dane te dotyczą.
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w każdym czasie cofnięta, Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie oparte na tej zgodzie przed dniem jej wycofania.
- Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie danych, o których mowa w pkt 4 jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji, w szczególności nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
- Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji przetwarzane i przechowywane będą do zakończenia procesu rekrutacyjnego, a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje, przez czas nieokreślony, aż do odwołania tej zgody.
- W przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych dane te zostaną niezwłocznie usunięte.
- Dane osobowe nie będą przekazywane przez Administratora do państw trzecich lub podmiotów posiadających siedzibę na terenie państw obcych.
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych dotyczących swojej osoby, poprawiania danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także wyrażenia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora danych mogą Państwo skontaktować się z Administratorem danych lub Inspektorem Ochrony Danych.
- Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.